TYPOGRAFIE


Včera jsem ujel na kole 12 km. Dneska jsme měli úkol do informatiky, který jsem neudělal, protože jsem byl nemocný. Učitel řekl: "doděláš si to na příští vyučovací hodinu."  V matematice jsme počítali příklad 1 - 3 ( -3 + 52 ) : 8 =, který jsem vypočítal jako první. V tělocviku jsme hráli ping–pong a já jsem prohrál 2:0 s žákem z vedlejšíídy. Odpoledne jdu z kamarády na zápas Sparta : Slávie. Bude se hrát v Praze 6 – Hostivaři. Zápas trvá od 17:00 – 18:30 hod. Uvidíme jak to dopadne... Musíme tam jet metrem, ale na trase Kobylysy–Polom je výluka a tento 3 km úsek musíme jet autobusem. Vstupenka stojí 120 korun. Už se moc těším. Po cestě musím koupit Česko–anglický slovník, potřebujeme do školy. Na sobě mám čevenobílý dres. Maminka mi namíchala džus s vodou v poměru 1:2.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Můj referát